אין כמו להתעורר ביום הראשון של החופשה במקום חדש ומרהיב. בין אם אתם אוהבים לנוח ולהירגע או למלא את הימים שלכם בפעילויות מגוונות, אין כמו התחושה של יציאה לחופשה המגיעה לכם.

אם נמנעתם מטיולים בגלל חוסר הוודאות שמתלווה לבריחת שתן, אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם – תתחילו לארוז! חיתולים למבוגרים מספקים הגנה עד 12 שעות מפני נזילות, כך שתוכלו ליהנות מחופש מלא בכל פעילות שתרצו.

זה הזמן להכין את המזוודות ולצאת להרפתקה הבאה.

כדי שתהיו מוכנים ככל האפשר, ריכזנו עבורכם כמה מהטיפים הטובים ביותר שלנו לאריזה, תכנון ויום הנסיעה ולהתמודדות עם בריחת שתן בזמן טיול.

הכינו רשימה ובדקו אותה שוב

זהו טיפ חיוני לאריזה לכל אחד, אך במיוחד למי שמתמודד עם בריחת שתן. לפני שמתחילים לארוז, הכינו רשימה של כל מה שתצטרכו – כולל הכמויות. כך תוכלו לסמן כל פריט ברשימה כאשר הוא נארז, ולהיות בטוחים שיש לכם את כל מה שצריך. זה במיוחד מועיל לנוסעים לחוצים או לאלה שטסים בפעם הראשונה.

חשוב לחשוב על הטיול במונחים של תרחישים ולא ימים. לדוגמה, האם אתם מתכננים ימים ארוכים מחוץ למלון? טיול רגלי ארוך או רכיבה על אופניים? חשוב לחשוב על הבגדים שתלבשו ואיזה סוג של חיתולים יהיו הנוחים ביותר לימים אלו.

תתכוננו בהתאם למזג האוויר

זוהי תזכורת בסיסית אך חשובה – כמובן שלא תארזו מעיל חורף לשבוע בחוף הים, אבל כללים דומים חלים על מוצרי ספיגה. מוצרים עם חיצוניות דמויי בד מציעים נוחות ותחושה נושמת יותר במזג אוויר חם או לח. ובאופן דומה, חיתולים עם גב פלסטי מספקים חום נוסף באקלים קריר והגנה מפני נזילות עד 12 שעות.

אל תתנו למגבלות אריזה להפריע לכם

אם אתם נוסעים ברכב, יש לכם יותר מקום לאחסן את כל ציוד שיכול לסייע לכם בעת בריחות שתן, אך טיסות מציבות אתגרים נוספים באריזה. חיתולים סופגים במיוחד יכולים להיות מגושמים לאריזה. כדי להימנע מתשלום נוסף על מזוודות נוספות או כבדות מדי, ניתן לשלוח את החיתולים שלכם מראש ליעד.

בנוסף, מלונות רבים יסכימו לקבל חבילות שנשלחו לפני הגעתכם. התקשרו למלון מראש כדי לוודא את הנהלים וליידע אותם על המשלוח הצפוי. החבילות תמיד נשלחות באריזות לא מסומנות לשמירת הפרטיות שלכם.

מלאו כרטיס הודעה ל-TSA

שירות אבטחת התעופה מציע שירות כרטיס הודעה למי שיש לו מצב בריאותי או נכות שעשויים להשפיע על הבידוק הביטחוני. זה זמין לכל הנוסעים, והוא מועיל במיוחד למי שלא מרגיש בנוח לדבר על מצב בריאותו בפומבי.

כל מה שצריך לעשות זה להוריד ולהדפיס כרטיס הודעה ל-TSA, למלא את המידע הרלוונטי ולמסור אותו לסוכן ה-TSA בנקודת הבידוק.

לחילופין, כל נוסע יכול לבקש בידוק פרטי ולהביא חבר או בן משפחה נוסף לתוספת פרטיות.

הכינו תיק מיוחד ליום הנסיעה

בין אם אתם טסים או נוסעים ברכב, חשוב לארוז תיק נפרד עם כל הציוד שתזדקקו לו ליום הנסיעה. אם אתם טסים, תיק זה יהיה תיק היד שלכם. חשבו את מספר השעות שתהיו בדרכים, מדלת לדלת, ותכננו בהתאם את מספר החיתולים ושאר הציוד שתזדקקו להם.

בנוסף, שקלו להשתמש בחיתולים בעלי ספיגה מוגברת ליום הנסיעה. הם מספקים הגנה עד 12 שעות, מה שמפחית את מספר ההחלפות והמוצרים הנוספים שצריך לקחת, כך שתוכלו להתרכז בהגעה בבטחה ליעדכם.

פריטים נוספים ליום הנסיעה כוללים:

  • פדים לבריחת שתן
  • שקיות להשלכה
  • מגבונים
  • חומר חיטוי לידיים
  • סט בגדים נוסף (למקרה הצורך).

השתמשו במוצרים המוכרים והטובים

חופשה אינה הזמן לנסות מוצרים חדשים. כאשר הכל חדש ושונה מהשגרה הרגילה שלכם, עדיף להישאר עם המוצרים המוכרים לכם כדי להבטיח זמן רגוע וללא סטרס.

עדיף לא להסתמך על כך שהיעד שלכם יספק את כל מה שאתם צריכים, ומותגים מקומיים לרוב אינם עונים על הצרכים של מי שמתמודד עם בריחת שתן בינונית עד חמורה. על ידי שליחת חבילות מראש ליעד, תוכלו להבטיח שיהיה לכם את כל הציוד הדרוש לכל תקופת הטיול שלכם.

מעל הכל, זכרו שבריחת שתן לא חייבת להוות מכשול לחיים מלאים. בעזרת חיתולים למבוגרים איכותיים ומוצרים סופגים אמינים, אתם או יקירכם יכולים להיות חופשיים לעשות כל מה שתרצו וללכת לכל מקום שתרצו. מגיע לכם חופשה נפלאה – אז למה אתם מחכים? יש לכם עולם שלם לגלות!